تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی ؟

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد ، در تعریفی دیگر ، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند : نمایش دادن نامها وعلائم تجاری ، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتها یا پایگاههای پربینندهٔ اینترنت ، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید.


مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی

تبلیغات اینترنتی در ایران؟
بسیار پیش آمده که مدیران شرکت‌ها در مورد موفقیت تبلیغات اینترنتی در ایران (به دلیل کند بودن روند IT نسبت به سایر کشورهای دنیا) اظهار شک و تردید کرده‌اند و بازخورد این صنعت تبلیغاتی را قابل مقایسه با آنچه در سایر کشورهای دنیا وجود دارد نمی‌دانند. اگر مدل روند ورود تکنولوژی در ایران را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که نتایج دقیقاً همانند سایر کشورهاست اما با اندکی تأخیر. به عبارت دیگر تلویزیون هم در ایران همانند سایر کشورها محبوب شد اما با تأخیر. برای اینترنت هم این وضع اتفاق افتاده‌است. لذا می‌توان گفت، تبلیغات اینترنتی هم به زودی جای پای خود را خواهد یافت و وارد بودجه تبلیغاتی شرکتها خواهد شد. به زودی شاهد این خواهیم بود که مدیران دیگر نخواهند پرسید که آیا تبلیغات اینترنتی مؤثر است یا نه.
باوجود آنکه اینترنت و فرهنگ و نیازهای وابسته به آن در ایران دیرتر از سایر کشورها وارد شده ولی به دلیل جوان بودن جامعه ایرانی با گامهای بسیار سریع‌تری در حال پیشرفت می‌باشد.

افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی

لیست برخی از خدمات مرتبط با واحد تبلیغات مجازی:
•    تبلیغات در گوگل و یاهو
•    بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (SEO)
•    تبلیغات در کلیه موتورهای جستجو
•    تبلیغات در وب سایت‌های تبلیغاتی معتبر ایران و جهان (آگهی اینترنتی)
•    بک لینک
•    بازاریابی مستقیم برون خطی
•    بازاریابی مشارکتی
•    کانتنت مارکتینگ
•    تبلیغات بنری
•    تبلیغات بنرهای فریبکار
•    تبلیغات بنرهای ثابت
•    تبلیغات بنرهای متحرک
•    تبلیغات بنرهای رندم
•    تبلیغات بنرهای تعاملی
•    تبلیغات متنی
•    تبلیغات در نتایج جست‌وجو
•    تبلیغات پاپآپ یا بالابر
•    پایین پر یا پسنما
•    تبلیغات آگهی موبایلی
•    تبلیغات قابی
•    تبلیغات آویزان یا شناور
•    تبلیغات بینابینی
•    تبلیغات ویدئویی
•    تبلیغات صوتی
•    نامه‌های الکترونیک خواسته شده (هدفگیــری شده)
•    نامه‌های الکترونیک ناخواسته (اسپم)
•    تبلیغات زمینه‌ای یا کاغذ دیواری
•    تبلیغات پیکسلی
•    تبلیغات محیط بازی‌های آنلاین
•    تبلیغات در محیط شبکه‌های اجتماعی و تلگرام
•    خبر یا آگهی‌های آنلاین
•    تبلیغات و آگهی در وب سایت‌ها
•    تبلیغات روش پولی یا جستجوی پولی
•    حمایت از وب‌سایت‌ها
•    تبلیغات کلیکی
•    تبلیغات بزرگ شونده
•    تبلیغات مؤدبانه
•    تبلیغات در فضای مجازی (مثل: وبلاگ‌ها، مرجع مشاغل و ...)
•    تبلیغات در سایت‌های اشتراک ویدیو، عکس، انجمن‌ها و ...
•    ایجاد و ارسال خبرنامه‌های الکترونیک
•    جذب مشتری از سایتهای مناقصه، مزایده، تخفیف، پیشنهاد پروژه و ...

Design by AlphaGroup